Äntligen lite dötid på jobbet...passar på att blogga en stund!


Nu ska jag frångå min regel om att inte vara för personlig på denna blogg med att beklaga mig över de mejl jag får på datingsidan jag är medlem på. Under de två senaste dagarna har jag:

1. Blivit tjatad på att skicka bilder -utöver de tre jag redan- har som visar min kropp mer ingående!
2. Blvit erbjuden en "avslappande och härlig"" massage av totala främlingar
3. Blivit kallad mes för att jag inte följde med en 41-åring på en långhelg till Italien.
4. Blivit tillfrågad om att ingå i ett treparts-förhållande.

På vilka jag svarade:

1. Det finns gott om mer ingående bilder än vad jag kan erbjuda som är skräddarsydda för att tillmötesgå det behov du önskar fylla eller snarare bli av med.
2. Att få massage av någon jag inte känner (som inte har det som yrke) är ungefär lika avslappnande som att åka rullskridskor med ögonbindel. (okej, jag vet att metaforen är usel, kom inte på något bättre!).
3. Har du någonsin hört talas om filmen Human trafficking?
4. Nej tack!

Jag blir såååå trött! Ärligt talat var finns alla vettiga killar? Är de upptagan allihop eller vad är grejen? Jag trodde att vissa sidor var mer seriösa än andra men uppenbarligen letar sig idioter fram överallt. Det är inte det att jag vill ha ett seriöst förhållande med en gång men lite intressant utbyte kanske? Well, well...kanske jag lämnar sidan.

3 kommentarer

Micke Montana

14 Jun 2007 23:26

WORD tjejen!!!

j-walle

01 May 2008 11:05

Angående var någonstans det kan finnas vettiga killar.Testa de som jobbar som personliga assistenter(jag har en själv),sjuksyrror,mentalvårdare å andra"hjälpa yrken".Eller män som är engagerade i röda korset,mänskliga rättigheter å sånt.Där nånstans måste det ju finnas NÅN iallafall...eller kanske har jag funnit den enda..??man vet aldri me karlar...

j-walle

01 May 2008 11:11

ok...såg de för sent...du menar ju om det finns vettiga grabs på nätet..I can`t tell..men där är kanske nån personl assist som chattar ibland #ler#..

Kommentera

Publiceras ej