Ska inte börja blogga för mycket om kläder eftersom 80% av alla kvinnliga bloggare gör det men måste bara göra ett litet inflik! Synd att snygga kläder ska vara så förbaskat dyra! Jag är utlämnad till H&Ms utbud och kvalitén är minst sagt skiftande och utbudet så oorginellet. En sajt med riktigt nice kläder t.ex riktigt snygga skjortor är www.trailertrash.se/ jag gillar även www.shock.se/ och www.riotlab.se. Här finns verkligen lite roliga och orginella outfits som piggar upp garderoben och humöret!

Kramar

2 kommentarer

Micke Montana

25 Jun 2007 00:31

Tur då att vi lads har det lättare... För oss som inte har råd med Henri Lloyd, Stone Island, Hackett, Polo Ralph Lauren o dylikt så är jag tacksam för TDK och Blend. Stil och klass!

Selma

27 Jun 2007 19:57

Är man lång och smal som du min kära vän så besitter man lyxegenskapen att se bra ut i det mesta! Den heroinchica looken har du f.ö tidigare lyckats bra med dvs: blek hy, svart hår, eyeliner och lite utmärglat "jag har inte sovit på några dygn" -ansikte. Hahaha keep it up!

Kommentera

Publiceras ej