Vi var på Jeriko igår där vi hörde ett jazzband från Tyskland som heter The Hi-Fly orchestra. Inte min grej egentligen men tjejkompisarna F och S som var med dansade loss ordentligt! Efter detta tänkte vi dra vidare till Bodoni där det skulle va nån hårdrockskväll men tyckte det såg lite sunkigt ut + att det var hundra spänn inträde vilket kändes för mycket. Så det blev ölcaféet och sen restaurang Möllan där vi träffade E och C som var på dejt med två snubbar som såg rätt gamla ut. En av dem var läkare.

Det blev lite omåttligt igår (hur nu något kan vara "lite" omåttligt) och idag mår jag som jag förtjänar. Jag glömde helt "varannnan-vatten -grejen" och när jag väl kom på det så var det för sent. Jag hinkade i mig 2 liter vatten innan jag gick och lade mig och tog en kall dusch (eftersom det ska vara bra mot baksmälla, tydligen sväller hjärnan när man dricker). Mår ändå rätt uselt idag, har inte kunnat sova bra alls! Alkoholen stressar kroppen vilket gör att sömnen blir orolig. Ska ta det riktigt lugnt idag och bara kolla på film och slappa.

1 kommentarer

Francesco

18 Jun 2007 21:19

Ohi... jag undrar vad gjorde killkompisen F den kvällen :D

Kommentera

Publiceras ej