Ikväll hände något ganska märkvärdigt.

Jag har under några dagar brottats med ganska jobbiga tankar och känslor och varit väldigt nere. Det har varit ett extra tufft och oförklarligt bakslag eftersom allting gått så bra en lång period och jag är nöjd med mitt liv. Men tyvärr händer detta emellanåt och jag borde väl snart vänja mig.

Iallafall! Jag hade berättat om att jag var nere för några vänner som stöttat mig. Under kvällen så märker jag hur känslorna av vanmakt och hopplöshet börjar avta mer och mer. Det är som ett tryck på bröstet bara minskar och till slut känner jag mig helt fantastiskt lättad! Jag blir avslappnad men samtidigt fylld av energi. (och då har jag gått omkring några dagar som i en grå dimma). Ungefär då får jag ett sms från en kompis som säger att de bett för mig några stycken ikväll i en grupp de har (hon hade inte nämnt mitt namn för dem). Tack Gud!

Kommentera

Publiceras ej