Dags att väcka den här bloggen till liv igen. Hade tänkt ha något intressant att skiva om vid det här laget typ mitt inplanerade besök på utställningen Bodies i Köpenhamn eller den heldag på Loisiana som jag och Islänningen hade planerat in.

Istället sov jag nonstop under min lediga vecka (förutom när jag organiserade en möhippa, gick på ett bröllop och flyttade).

Nu har jag fått tabletter mot B12-brist. Sover fortfarande kopiöst mycket och orkar lite.

Måste bli pigg och kulturell igen, åtminstone pigg nog att gå på Malmö konsthall eller se Sex And The City filmen med E som också varit inplanerat en evighet. Och såklart pigg nog att ta tag i mina studier.


Den fjärde september börjar en utställning på Malmö Konsthall med fyra intressanta konstnärer:

Sergej Jensen
Johanna Billing - This is how we walk on the moon
Isa Genzken - Hair grows how it wants to
Josef Strau - A dissodence coinsidence but whctljs

Den tredje är det vernissage. I´ll be there!

Kommentera

Publiceras ej