Det var inte snällt av msn-gruppen att jämföra Jennifer Ainston med Angelina Jolie.  Angelina är ju inte från den här världen, hon är från en planet för överjordiskt vackra och blev kidnappad hit när hon var bebis och sen utbytt med någon på BB. Det var inte Brad Pitts fel att han blev ihop med Angie i stället. Hennes skönhet är ju förtrollande och går  inte att stå emot.

Jennifer är den där söta, fräscha tjejen man ville va på högstadiet/gymnasiet. Hon är "the girl next door" liksom. Hon ser väldigt trevlig ut och är charmig (trots sitt underbett) och rolig men det går ju inte att jämföra henne med Angelina.  Så Jennifer behöver inte ens va ledsen, hon kan ju inte tävla med det Jolie. Det kan ingen.







JOLIE - otyglad och farlig

AINSTON - söt och trevlig

6 kommentarer

Sanna Tider

10 Dec 2008 20:41

hehe... jaså? Den fick komma tillbaka ;-)

MissLina

10 Dec 2008 21:31

Ja, men jag har gjort om texten!

Sanna Tider

10 Dec 2008 22:14

Ja jag såg det... det var lite snällare det här inlägget... hehe... men det gör inget :-)Jag skrattade annars åt din liknelse av Aniston ;-)

MissLina

11 Dec 2008 08:30

Jag kanske måste våga vara lite elak!

Sanna Tider

11 Dec 2008 12:35

Jag har jättesvårt för att vara elak själv, så jag förstår det dåliga samvetet...hehe... men när det gäller utländska artister (offentliga personer) som aldrig kommer att läsa eller få reda på att du snackar lite skit bakom deras rygg- då är det nog inte så farligt med en och annan elakhet ;-)

MissLina

11 Dec 2008 13:56

Nä precis å sen tycker ju folk det är så roligt också! Jag skrattade jämt när jag läste Alex Schulmans elakheter på hans blogg (och han var ju riktigt elak). Tror många gånger man tänker små elaka, men komiska saker man inte säger. Det beror ju å andrasidan på ens egen osäkerhet som människa.

Kommentera

Publiceras ej