6 kommentarer

Sanna Tider

02 Dec 2008 13:26

Vilka roliga bilder... speciella, förstår att det är svårt att göra dom rättvisa här på nätet.



En fråga såhär i blogg.se världen- är det vanligt att blogg.se inte publicerar inlägg man gör? Har inte vart med om det tidigare, men idag vill den inte publicera mitt inlägg :-( Försökt allt möjligt, men den vägrar lägga ut det, den säger att det ligger uppe, men det gör det inte...hmm... hoppas det är nån tillfällig bugg och att det löser sig. Några tips annars hur man går tillväga?

MissLina

02 Dec 2008 13:35

Jag har faktiskt aldrig varit med om det. Men ibland kan det ju ta tid innan inläggen dyker upp eller kommentarer registreras. Hoppas det är något sånt?

Sanna Tider

02 Dec 2008 14:53

Jag skickade faktiskt ett mail till blogg.se's kundtjänst och frågade och fick svar typ 2 sekunder efteråt (jösses vilken service!! hehe) Svenska språket var kanske inte det bästa (hihi) men jag förstod att dom höll på med nåt tekniskt underhåll och uppgradering och därför kunde det hända att allt inte funkade som det skulle. Det var inget dom kunde göra åt saken tydligen utan man får bara vänta tills dom var klara...

Så kanske dyker inlägget upp när man minst anar det... ;-) Medan jag väntar och i brist på annat får jag väl sitta och göra kommentarer på din blogg- haha....

MissLina

02 Dec 2008 16:37

Det får du så hemskt gärna göra! Alltid lika roligt att läsa!

Sanna Tider

02 Dec 2008 17:59

Nu har jag godkänt din kommentar på min sida, men den kommer inte upp på bloggen... så nåt vajsing är det... Den vill inte uppdateras helt enkelt. Hmm... skumt! Men jag får väl avvakta tills imorgon och hoppas att det är löst då... då ligger säkert inlägget där och din kommentar :-)



Vad ska jag fylla din blogg med då undertiden? hehe... Jag är ju en ordbajsare av stora mått, så jag ska fundera ut nåt bra och lååångt... :-D



Går du mycket på utställningar? Nån favorit? Jag är ju lite smått förtjust i fotokonst. Cindy Sherman eller varför inte vår egen Elisabeth Ohlson-Wallin- kan glänsa ibland. Var du på Ecce Homo t ex.? Det var jag... och hade väldigt stora förväntningar på att bli provocerad efter alla skriverier... hehe... men så farligt vet jag inte om det var. Mer en fantastisk idé och snyggt genomförd tyckte jag, för den tiden iallafall- det är väl 10 år sen nu eller nåt... jag går alldeles för sällan på utställningar... kanske ska ta tag i det!!??

Erika

03 Dec 2008 14:32

Sanna!

Jag hade samma problem nu i dagarna.. Skrev flera inlägg men inget dök upp, även fast de var publicerade på min sida..!

Aldrig hänt förut men nu fick jag reda på varför också, tack!

Kommentera

Publiceras ej