Riktigt trist känns det, jag har ju sett fram emot detta nya lyft för mitt utseende ett bra tag nu. Visste att det skulle komma in extra cash den här månaden och hade bokat tid och allt. Så kommer min underbara kompis V och bara förstör genom att varna mig järnet,(vi var extremt brudiga och ägnade nästan en hel fika åt att dissikera ämnet). Hon menar att vårt fina, tunna hår inte klarar av detta "ingrepp" - och hon talar av egen erfarenhet! Jag tänkte efter på allt jag utsatt mitt stackars hår för genom åren och bestämde mig för att ta hennes varning på allvar. Så istället ska jag nu gå och leta upp en fet och bra fönborste som jag kan få upp volym utav bara helsike med! Jag ska även köpa en massa bra hårprodukter. Något måste jag ju lägga pengarna på.

2 kommentarer

Lovelyn

25 Feb 2008 00:31

Det är nog ett klokt beslut. Satsa på fönborste och rootlifters istället. Kommer ju inte bli riiiiktigt samma sak som extensions men å andra sidan slipper du klippa snagg för att håret förstörts...

Linisen

26 Feb 2008 10:32

A fast nu känns det trist, har en riktigt "bad hair day"! Vill ha hollywood-svall!!

Kommentera

Publiceras ej