Jag gick såklart vidare till nästa gym på listan, nämligen 9:e i Höör. De inte bara erbjuder en mängd olika träningsformer ,de är dessutom mycket trevliga och lätta att ha att göra med. Gick dit och skaffade mig ett treveckors-kort för 500 kr! I detta pris ingick dessutom alla träningsformer, det vill säga inte bara gymmet.
Var på bodypump igår och klagade till instruktören efteråt "att det inte kännts så mycket under passet". Detta fick jag äta upp idag, har ont lite varstans, har nog tränat muskler jag inte var medveten om att jag hade.

4 kommentarer

Emelie

12 Mar 2008 07:54

Underbart!
Trevlig personal och mycket för pengarna, kan ju inte bli bättre :D

lovelyn

12 Mar 2008 19:18

Men skönt att det löste sig i alla fall! Och ja, det där är typiskt, precis efter ett pass så tycker man " a men de va väl inget", sen kan man knappt gå dagen efter.
Hoppas det har gått bra efter det, kämpa på tjejen!

anna-lotta

16 Mar 2008 19:13

hej lina! låter som att du skulle kunna flytta till höör - bra gym, billiga hus på landet, en liten bil får du säkert lätt. eller? jag är inte ironisk nu, det låter verkligen bra! kram

Micke Montana

06 Apr 2008 19:22

Haha!!! En kaxighet som du inte precis hade täckning för. Själv har man lärt sig läxan, i synnerhet när man har varit ifrån träningen en längre tid...

Kommentera

Publiceras ej