Jag har skaffat en 3D-valp på facebook! Hon heter Foxy och är en söt liten Chihuahua. Man måste mata henne och ge henne vatten minst en gång om dagen annars hamnar hon på en lista för "hungry pups". Då får andra som har hundar ta sig an henne så att hon inte svälter ihjäl. Lite tamagotchi med andra ord, men mycket sötare!

Måste säga att hennes glada pigga ansikte och svansviftande väcker känslor av ömhet hos mig. Hon får mig att tänka på min riktiga hund som jag inte kunde ta hand om längre. Min släthåriga Fox terrier Buffy som nu är i säkert och tryggt förvar hos mitt ex.

Foxy är lite enklare att ta hand om....

2 kommentarer

Micke Montana

29 May 2008 16:33

Nejnejnejnej.... suck. Skaffa en tamråtta istället.

MissLinisen

30 May 2008 08:53

Men hon är så sööt! Oj måste mata henne nu, hon har inte fått mat sedan igår!!

Kommentera

Publiceras ej