Om c:a två veckor tar jag mitt pick och pack och flyttar ner till Malmö över sommaren.
Montana kommer tacksamt upp och hjälper mig att flytta. Jag har bokat en hyrbil (kombi) via Avis, de var några av de få som hade engångkörning, dvs man kan lämna bilen i Malmö när man kört ner den.

Eftersom det inte är säkert att jag kan komma tillbaka till min mysiga lägenhet på Lidingö så måste jag tömma den på allt "mitt" och göra en flyttstädning. Ser inte direkt fram emot det, men är tacksam att jag får hjälp av Montana iallafall. Något jag däremot ser fram emot är att komma ner till mitt älskade sommar-Malmö! Soliga, lata dagar i sanddyorna på Ribban. Fika på Lilla Torg. After Work på S.t Gertruds och utgång till Cuba café, Debaser, K.B, Chokladfabriken (och säkert en massa nya ställen och ställen jag glömt) efter att man värmt upp på någon av Möllans härliga uteserveringar. MmmmmmmMalmö!

2 kommentarer

j-walle

26 May 2008 08:32

Det ska bli roligt att du kommer ner!Jag ska upp till stklm lite i juli,annars e jag här nere(skurup å malmö).

Mattias

06 Jun 2008 08:57

Lidingö... minsann. Då bor/bodde vi på samma ö. :-)



/Wolverine Blues

Kommentera

Publiceras ej