Fick ett svar på min annons där jag söker tillfälligt boende i Stockholm. Det mest komiska och samtidigt mest avskräckande jag någonsin fått då jag sökt bostad:

 Hej! Jag e en rök drog spritfri kille. jag kan göra allt du önskar. Du kan bo hos mig till den dagen du önskar och ha 100% kontroll över ditt liv. Min bild kan du se här eller om länken e felaktig user picard eastcupid http://www.eastcupid.com/community/picard Jag kan vara riktig vacker mot dig. Min mor o syster kan träffa dig personligen för att ge goda referenser. vh m

5 kommentarer

Astronauten

18 Sep 2008 16:55

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

Dotter alberta

18 Sep 2008 17:00

men gud, flytta INTE dit

Marina

18 Sep 2008 17:03

usch,det lät lite underligt!Gör det inte.snälla du.

MissLinisen

18 Sep 2008 17:03

Nej, det kan du ge dig på att jag inte ska!

Videokillen

20 Sep 2008 10:13

Haha. Shit, galet creepy. :)

/Andreas

Kommentera

Publiceras ej