Jaha, då har man alltså gått och blivit sjuk andra veckan på praktiken! Smidigt, mycket smidigt!

Tänkte passa på att berätta (skryta) lite om vad jag fått göra hittills:

  • Varit på min allra första och enormt spännande presskonferens. (Kan tyvärr inte berätta så mycket mer än så. Det är mycket hemlighetsmakeri, dvs sekretess inom PR!)
  • Varit på en pressrelease av ett klädmärke.
  • Jobbat med pressklipp.
  • Bundit in presentationer till en pitch i en inbindningsmaskin (roligare än det låter!)
  • Jämfört två olika underleverantörer och jobbar med en rapport om vad jag kommit fram till.

Saker jag håller på med:

En konkurensanalys (när man jämför konkurrenterna med varandra. Dvs. kollar allt som skrivits om en viss tjänst hos dem för en viss kunds räkning.

Det bästa med detta  är att jag även i mitt nuvarande sängliggande tillstånd kan jobba med detta. Det är ju så kul att jobba!

1 kommentarer

Sara

23 Oct 2008 17:18

Later kul! Krya pa dig!!

Kommentera

Publiceras ej