Nu smäller det snart. I slutet av veckan blir jag färdig kommunikatör med inriktning på nya medier. En tid av flytt, pendlande mellan Malmö och Stockholm, LIA-platser och skypeföreläsningar är alltså över. Jag har verkligen kämpat, speciellt nu på slutet så jag känner mig stolt och redo. Men var finns jobben?

Igår var jag uppe för den enda obligatoriska träffen med klassen innan examen. Jag som redan börjat på mitt sommarvik tog ledigt i två dagar för att kunna åka upp. Vi hade en rolig förmiddag med Joey Tempest och lite töntiga men roliga lekar och en lite sentimental känsla infann sig faktiskt i bröstet.

På fredag ska jag vara med via skype och skåla i champagne när jag "får mitt diplom"! Senare ska jag ha en alldeles egen fest med mina nära och kära. Ska till och med hålla tal, ser fram emot det!


2 kommentarer

Sanna Tider

11 Jun 2009 19:28

Grattis!! Härligt! Fira duktigt :-)

Lina

12 Jun 2009 11:23

Japp I will! Tack!

Kommentera

Publiceras ej