Xtravaganza femte dagen!

Igårnatt vred sig magen i flera varv och jag kunde inte sova så jag gick ut i köket och mixade en halv shake. Andra hälften åt jag idag till frukost. Det måste ju vara påsar per dygn som gäller!? Idag däremot så mår jag toppen. Känner mig pigg och glad! Det måste vara att jag kommit in i ketosfasen där man enligt hälsokonsulterna ska få "en känsla av välbefinnande och lätthet i kroppen och hungerkänslorna minskar". Jag räknar ändå med att de två första veckorna är en invänjningsfas och försöker vara extra snäll mot mig själv under denna tid. Jag har gjort en liten lista över saker jag tycker om att göra som inte har med mat att göra:

Tända en massa ljus gärna som doftar gott
Se film och dricka ett gott te
Gå en lång promenad
Lyssna på musik och dansa
Läsa en bra bok
Gå och shoppa inredningsprylar
Gå och köpa gott, nymalet kaffe
Prata med vänner
Skratta och tramsa

Ikväll är det gruppmöte igen vilket jag verkligen ser fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0