Xtravaganza fjärde dagen

Hej! Nu var det ett bra tag sen. Det är med viss vånda jag skriver det här inlägget. Jag är nämligen lite yr och hungrig. Men jag bara måste skriva! Jag har nämligen börjat min viktresa neråt på vågen och den här gången tror jag mer än någonsin. Så fort någon ser tvivlande ut så ler jag inombords, jag vet nämligen att jag kommer att fixa det här. Det finns liksom ingen återvändo den här gången.

Detta är min fjärde dag på Xtravaganza-pulver. 500 kalorier om dagen ska man klara sig på och det går faktiskt! Jag har fått höra att det är just dag tre eller fyra som är jobbigast och det kan jag skriva under på. Igår och idag var och är tuffa! Men jag har läst en massa bra grejer som hjälper och jag har lyssnat på min "mental träning-skiva" varje dag. Det hjälper verkligen. Något annat som hjälper är att inte låta den inre kritikern ta över utan fortsätta tänka positivt. Det hjälper inte att tycka synd om sig själv. Det finns så mycket man kan njuta av förutom mat. Jag kommer verkligen njuuuuta den dagen jag kan få på mig mina gamla jeans eller en stl 36-38. Det är dit jag är på väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0