Var med i tidningen idag

Jag var idag med i Expressens bilaga GI & Hälsa där min kompis Elin är journalist. Vi var fyra tjejer som fick testa en massa sportbehåar och bedöma dem utifrån olika kriterier som passform, komfort, stöd och fuktransport. Den behå som fick bäst i test var Champion, Powerback Underwire bra. Den tyckte vi alla var bra eftersom den satt som en smäck och dessutom var snygg och bekväm. Jag gillade också den eftersom den har en bekväm brottarrygg vilket är ovanligt för mig med större byst. Detta innebär att man kan ha många fina träningstoppar/linnen som har just brottarrygg.

 

 

 

 

Champion, Powerback Underwire Bra fick bäst i test av oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0