Min metod - vinnandeform.se

Jag var ute efter tre saker när jag bestämde mig för att gå ner i vikt igen:

1. En matplan som var enkel att följa och som var lätt att anpassa till olika situationer.

2. Personligt stöd genom hela viktnedgången.

3. Något som inte kostade för mycket.

Allt det ovanstående har jag fått genom sajten vinnandeform.se.

Mitt mat-schema är mycket enkelt att följa. Jag har en personlig coach som jag stämmer av med ordentligt en gång i veckan, men kan skriva till hur ofta jag vill (och får alltid svar inom max en dag). Dessutom så är det hela mycket prisvänligt (ca 200 kr/mån).

Coacherna hjälper även till med saker som att hålla vikten under en graviditet, att komma i form efteråt och ger råd när man vill uppnå vissa träningsresultat av mer fitness-karaktär. Jag vill därför rekommendera alla som vill gå ner några (eller många kilon) eller få hjälp att uppnå vissa mål i sin träning att ta kontakt med några av de duktiga coacherna på sidan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0