Vänner

Nu påbörjar jag min tredje dag av dieten och tänker medan jag hör kaffebryggaren och känner den välbekanta, angenäma doften att det är en himla tur att det finns gott kaffe och gott te och att detta inte är bannlyst från min diet.

Något som det också är tur att det finns är goda och förstående vänner! Igår var jag hembjuden till en kompis på räkor! Jag förklarade innan lite om hur jag åt, att jag inte drack vin och att jag kanske behövde tillgång till en köksvåg (kände mig lite besvärlig). Min söta vän anpassade middagen efter detta och vi drack bubbelvatten, åt räkor med sallad, avokado, tomat, citron och det var hur gott och hur trevligt som helst!

När jag kom hem hade jag fått ett peppande sms från en annan vän: "kämpa på med dieten!" Vad kan jag säga, jag är en tursam person som har så bra vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0