Att lyssna på sin kropp

Efter många om och men så bestämde jag mig för att trappa upp en vecka tidigare.

I början av dieten blev jag yr när jag reste mig upp på morgonen men på senare tid har jag blivit yr så fort jag rest mig upp. Jag känner att det och även andra små biverkningar som att ständigt ha kalla händer och fötter samt att inte orka träna (vilket jag inte orkat på sista tiden) blivit avgörande i mitt beslut att trappa upp. Dessutom är jag angelägen att ta mig an nästa utmaning dvs. att klara av att förhålla mig till mat på ett bra och sunt sätt. Bygga nya vanor helt enkelt och behålla min nya vikt!

Jag har tappat 11 kg på sju veckor vilket är helt otroligt! När jag var på viktcentret sa en av coacherna att jag skulle gå och känna på 11 kg i hantlar för att förstå hur mycket jag gått ner, det var tungt kan jag säga!  Jag trivs så mycket bättre med mig själv även om jag har ca tre kg kvar som jag vill gå ner och som jag räknar med att gå ner de närmaste veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0