Man går ner i vikt för sin egen skull!

Man lär sig väldigt mycket under den här resan. En viktig sak att tänka på är att man faktiskt gör det för sin egen skull. Man går ner i vikt för att man själv vill det för att känna sig bättre och må bättre.

Det kan hända att även när jag gått ner alla kg jag tänkt (16 kg) så är det inte alla som kommer att se det eller bry sig så mycket om det. Det är ju inte så viktigt för DEM! Sen kan det vara så att folk registerar det men glömmer bort att säga det. Inget av det är värt att lägga någon energi att fundera på egentligen. Det viktigaste är att jag själv känner skillanden och sen är jag glad att få höra från så många att det verkligen syns!

En annan sak att acceptera är att det kommer ta tid för kroppen att omforma sig, främst är det huden som ska strama till sig. Jag har "lite att nypa i" nu kan man säga haha men det kommer ju att strama till sig och bli fastare. 8,6 kg på snart 6 veckor är rätt snabb viktminskning och jag är så otroligt stolt och glad över detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0