Möte nr 6

Igår var det gruppmöte igen och tvärtemot från förra gången som var väldigt inspirerande - vi var då ett färre antal och alla var positiva och engagerade- så var detta möte lite mer en downer. Folk i gruppen hade tydligen behov att att prata av sig om allt möjligt bla hur de "fuskat" under veckorna som gått och inte hållt sig till helfartskonceptet? Jag blev lite förvånad eftersom det inte finns på kartan för mig att avvika från planen innan mitt måldatum. Varför betala en massa pengar för att lura sig själv? . Jag har förståelse för dem som blir sjuka och behöver trappa upp eller börja med halvfart istället för att de tränar väldigt mycket. Men om man struntar i konceptet - som man betalt för - så förstör man bara för sig själv.

Det är tråkigt många gånger att inte kunna äta vanlig mat, doften av mat etc men jag har mitt måldatum som hägrar och snart har hälften av tiden gått! På lördag har jag hållt på i en månad och då är det bara en månad kvar tills jag får börja äta vanlig mat! Folk har börjat se och kommentera förändring och jag ser den själv i spegeln, på vågen och måttbandet. Allt sådant motiverar mig att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0