En vecka avklarad sju to go!

Helgen är bra! Ute på landet med mina båda systrar. Går långa promenader och mixar mina soppor. Håller även på med min hemläxa som bla består av ett kollage där jag ska visualisera mitt mål, göra de tydligt för mig själv och andra.

Målbeskrivningen ska finnas med och vara kort, tydlig och beskriven i nutid, min målbeskrivning lyder:

Jag är Lina, jag väger 63 kg, jag har stl 38 i kläder. Datum: 13 december 2009.

För att få inspiration till mitt kollage har jag googlat runt på kvinnor med den storlek i kläder jag vill ha. En av dem är den snygga Whitney som vann Americas Next Top Model trots att hon räknades som en "plus size".


 

Whitney Thompson size 10 dvs stl 38. Bra inspiration!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0