Fat girl

När man googlar på just "fat girl" så får man bland annat upp den här bilden. Det är en fruktanstvärd bild. En bild av någon man absolut inte vill se ut som. Jag blir rädd och illamående när jag ser den här bilden. Det är något med hur den gigantiska magen veckar sig över jeansen. Det är något med att jag känner igen den där känslan även om det inte är alls går att jämföra mig med den här personen över huvud taget storleksmässigt. Det är den där jobbiga känslan jag kan få när jeansen börjar bli lite för små och skaver i midjan. Då blir jag rädd..rädd för att vara tjock, rädd för att bli så här tjock. Jag tänker inte skriva något mer om hur orealistiskt det är att jag skulle bli det för det säger sig själv. Jag tänker bara låta den här bilden provocera och motivera mig till att fortsätta sträva efter en välmående och hälsosam kropp som snart kommer i alla jeans jag har i lådan.



Kommentarer
Postat av: Sara

Nämen så har du hittat en bild på mig....

2010-08-13 @ 14:06:15
URL: http://ikketikketheo.wordpress.com/
Postat av: MissLinisen

Haha sluta Sara, visserligen har jag inte sett dig på ett tag men så stor är du knappast!! Din skojare.

2010-08-13 @ 14:50:11
URL: http://selmalindi.blogg.se/minkropp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0