Förändringar

Ja nu ska ni inte tro att jag legat på latsidan bara för att jag inte skrivit här på ett tag! Jag har tränat mina tre pass i veckan! Det händer dock INGENTING alls på vågen och jag börjar få smått panik över detta. Det är uppenbarligen något i min strategi som inte fungerar, eller så är jag bara väldigt seg i starten.

Jag har gjort några förändringar

1. Jag går en halvtimme till och från jobbet varje dag
2. Jag har bestämt mig för att skippa alkoholen, ska alltså ta ett vitt år!

Några vinster jag gör sålänge trots att det inte händer något på vågen är att jag genom träningen blir piggare, uthålligare och får mer muskler!

Vecka 33

Måndag 16 aug

Bröst, rygg och mage

Tisdag 17 aug

Axlar, armar och mage

Lördag 21 aug

Ben

Vecka 34

Onsdag 25 aug

Bröst, rygg och mage

Torsdag 26 aug

Axlar, armar och mage

Lördag 28 aug

Ben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0