Nya tag inför hösten 2010!

Mycket har hänt sen jag skrev här sist. Jag har flyttat till Stockholm där jag fått ett nytt jobb och börjat ett nytt liv. Har inte varit så flitig med att besöka Xtravaganza i Stockholm. På några månader (mars - juni) gick jag upp 5 kg och nu under min semester där det blivit mycket vin och slapphet så gick jag upp 2 kg till! Inte kul men jag ska ta tag i det.

Min plan ser ut så här:

1. Göra ett nytt målkollage efter att ha funderat igenom vad det är jag vill uppnå!

2. Träna mentalt innan sänggående så många dagar i veckan som möjligt.

3. Träna 3 ggr/ veckan (har ett bra styrketräningsschema!) där jag utmanar mig själv.

4. Smyga in promenader på morgnar och eftermiddag till och från jobbet!

5. Hålla mig till Iso-dietens tänk (Iso liknar halvfart väldigt mycket).

6. Ha en dag i veckan där jag får äta färskt bröd på morgonen

7. Väga mig hur ofta jag vill men bara skriva in vikt och mått en dag i veckan (t.ex söndagkväll).

Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0