Idag firar jag och D ett år tillsammans och ska dagen till ära gå på bio och se filmen Interstellar! Förväntningarna är höga eftersom vi bara hört positiva omdömen om filmen. Att vi båda är science fiction - nördar gör det inte sämre. Jag kommer givetvis skriva en recension här senast imorgon så håll utkik mina kära 2-3 läsare! ;)
 
 
Andra saker som kommer i veckan är ett lite längre inlägg om Twin Peaks-skådisarna. Jag har nästan sett klart/om serien igen (älskar att se Twin Peaks på hösten, den passar så bra när mörkret och höstrusket börjat krypa på) och jag har börjat fundera på vad som egentligen hänt med dessa fantastiska skådisar/karaktärer? Var befinner de sig i karriären och vad har de åstadkommit sen deras glanstid i tv-serien? Detra är jag själv väldigt nyfiken på och det ska därför bli kul att ge mig i kast med lite research i ämnet. 
 
Audrey Horne - en av mina absoluta favoritkaraktärer i tv-serien Twin Peaks
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej