Två veckor kvar till mat!

Eller mindre än två veckor faktiskt. Den 6 december ska jag börja "trappa upp" och äta riktig mat lite nätt och försiktigt så att magen hänger med i förändringen av att börja "knåda" igen. Det blir saker som: 1 ägg och 3 räkor man börjar med.

Igår hade jag en hemsk dag när jag bara inte kunde sluta tänka på Espresso House muffins (citron och vallmo)! Jag lovar jag var såå nära att gå och köpa en, sen kom jag på bättre tankar och gick hem och gjorde mitt yogi chokladte istället! Det bästa mot sötsug som kommer och går. En annan bra tanke att tänka var att om jag fuskar så har jag lagt ner tid och energi och pengar på att lura mig själv från det resultat jag vill ha.

Yogi tee choko - räddaren i nöden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0