14 dagar!

...och det går fortfarande bra och jag är fortfarande motiverad! Jag har tappat lite centimetrar runt höfter och lår men inte runt midjan(!) det är segt med det där "magskrället" (som min kära vän C skulle kallat den). Men jag vet att det kommer hända saker med den också snart!

Har just varit och tränat på mitt vanliga gym fitness 24/7 eftersom det inte är öppet på viktcentret på helger, något jag tycker är lite dåligt. Det är ju på helgerna man verkligen har tid och ork att träna! Jag var ioförsig på viktcentret och tränade i veckan, provade bl.a. på vibrationsträning som var rätt kul! När en av coacherna gick igenom den med mig och sa att varje övning tog 30 sekunder trodde jag hon skämtade, men det skulle jag få äta upp! Under de 30 sekunderna så var det riktigt jobbigt, speciellt när man "vibrerade" vissa muskelgrupper. Andra kändes det inte lika mycket på, tror jag måste pröva mig fram så att jag hittar läget där det verkligen "tar"!

Kommentarer
Postat av: jana

Hej!



Vad glad jag blev när jag såg din blogg...själv är jag inne på 4 dagen idag och ska på mitt första xtravaganza möte ikväll..vilket jag verkligen behöver! å ett stort grattis att du nästan har klarat 2 veckor=)) hur mycke har du tappat hittills? Kändes skön o läsa att du oxå hade svårt o ta dej igenom de första dagarna,har oxå haft problem med yrsel och hunger så jag hoppas att morgondagen blir bättre=))

2009-10-26 @ 11:58:00
URL: http://kvarving.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0