Dag nio

Japp, då är man inne på nionde dagen! Igår var det tufft, jag var bara så hungrig och kunde inte tänka på annat än mat. Har mejlat min hälsokonsult som tipsar mig om att dela upp shakesen under dagen och ta den sista på kvällen för att slippa hungerskänslor när jag ska sova. Jag hade tagit ut mig lite genom att gå en lång, riktigt snabb promenad (1,5 timme) både lör- och söndag. Har riktig träningsverk i benen efter det. Tror jag ska satsa på lite kortare promenader. För att behålla sin muskelmassa ska man styrketräna 1-3 ggr i veckan. Någon speciellt tung träning kan det dock inte bli tal om för min del, då blir ju hungern bara värre, tror inte kroppen pallar något tyngre som det är nu heller.

Jag har gjort ett fint kollage över mitt mål som både inspirerar och motiverar mig vidare. Jag ska fixa det här! Jag gör det redan.

Kommentarer
Postat av: anna linde

håller verkligen med om det! :)

2009-10-19 @ 13:01:26
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0