Jodå visst bränner jag fett!

Nu har jag köpt stickorna och första provet på morgonen idag visar tydligt det jag vill att det ska visa, nämligen att jag bränner fett och är i ketos.


 

Färgraderingen: Ju mörkare lila färg desto mer ketoner! Som ni ser så är färgen på min testremsa något mellanting mellan de mörkaste färgerna.

 

Text på bipacksedel: "Utvärdering ketoner: Ketoner uppkommer i urinen när större mängder kroppsfett brutits ner än normalt under bantning eller p.g.a dålig glukosutnyttjande , vilket i sin tur beror på brist på insulin. Vid bantning är ketoner i urinen ett positivt tecken."

 















Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Ja, jag tycker faktiskt om den :-D Du får testa lite :-). Kram!

2010-09-29 @ 22:56:08
URL: http://emma-lees.blogspot.com
Postat av: Anna-L

Hej, nu hittade jag hit igen efter ett tag. Vill bara heja på dig Lina, du är tapper och duktig och jag är så säker på att du kommer att nå dina mål! ALLT gott och lycka till (och ser fram emot att få bra tips av dig sen när mina post-gravvo-kilon vill bli tappade)!! kram från Malmö



a-l

2010-09-30 @ 04:45:41
Postat av: Lina

Hej söta Anna! Tack för uppmuntran! Jag ska snart flytta till en ny bloggportal och göra lite finare med bilder och liknande, så då får du hänga med dit. Är lite trött på denna portal speciellt på layoten. Jag ser verkligen fram emot att ses snart! Tänker på er: dig, Anders, Rutan och det lilla nya livet som snart ska komma fram! Så spännande! :)

2010-09-30 @ 21:24:07
URL: http://selmalindi.blogg.se/minkropp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0