Kan inte sova. Gick och lade mig tidigt och "vilade" i några timmar, dvs nådde inte ens tillståndet mellan dröm och verklighet. Meningslöst. Ikväll avslutade jag och C Twin Peaks-guldboxen genom att se det sista avsnittet. Det var fullkomligt bisarrt och knasigt. Har för mig att det kommer sig av att David Lynch blev sur för att han inte fick fortsätta serien som han ville och därför gjorde ett helt utflippat slut. 


Var på en andra intervju idag på byrån Samurai PR. Det var en mycket sympatisk och trevlig mindre byrå. Intervjun kändes avslappnad och var lite mer som en dialog byggd på ömsesidigt intresse än en intervju. Finns hursomhelst en hel del intressanta byråer i Malmö-området! Ska få besked av den mindra byrån i nästa vecka.

Imorgon åker jag ut på landet till mina föräldrar för att jobba lite med mitt slutprojekt och för att pappsen ska hjälpa mig att fixa lite med min nya MAC!! Den är så fin!

Nej nu måste jag sova. 

Nattifnatt!

Kommentera

Publiceras ej